Bijna zover ....... - Reisverslag uit Rijnsburg, Nederland van Joop en Marijke - WaarBenJij.nu Bijna zover ....... - Reisverslag uit Rijnsburg, Nederland van Joop en Marijke - WaarBenJij.nu

Bijna zover .......

Door: Joop en Marijke

Blijf op de hoogte en volg Joop en Marijke

11 Mei 2014 | Nederland, Rijnsburg

Het is zondagochtend en heel slecht weer in Rijnsburg. De berichten voor morgen zien er ook niet zo best uit. Maar ja, de koelkast is leeg en ontdooit en er is niets meer in huis. We hebben een week achter de rug van inpakken en uitpakken en weer inpakken en uitpakken. Wat nemen we toch weer veel mee. Nog ff een Zalando pakketje dat binnenkomt en dat moet ook nog ff in de tas. We hebben besloten dat als het ff kan we morgenochtend toch gaan vertrekken. De wind is gunstig want die waait morgen uit het westen en met al die tassen op de fietsen pakken we maximale voor de wind.

We hebben al heel veel lieve sms en whatsapp berichten gekregen en merken dat jullie echt met ons meeleven.

DUIM VOOR ONS !!!!!!!!!

xxx

• 11 Mei 2014 - 10:09

Joep:

Beste Joop, lieve Marijke,

Wat een tocht, wat een uitdaging. Ik heb enorm bewondering voor jullie. Het is wel heel erg jammer dat het weer de komende dagen niet meewerkt. Ik zal jullie blijven volgen. Veel succes en vooral ook veel plezier samen.

Groet,
    Joep.

• 11 Mei 2014 - 10:18

Robbert:

Hoi Marijke en Joop,

Ik wens jullie een hele fijne, vakantie/uitdaging. Geniet ervan maar ook van elkaar. En met dat weer komt het wel goed.

Gr,

Robbert

• 11 Mei 2014 - 10:18

Nico En Dorith:

Zet hem op Joop en Marijke.
    (Stiekem toch een beetje jaloers op jullie.)
    Goede reis toegewenst!!

• 11 Mei 2014 - 10:45

Aaf:

Jopie, Marijkie, KANJERS!!!

Hier een (volgens mij Iers) wens die ik ooit op de ashram hoorde en denk ik wel zo toepasselijk is :)

May the road rise up to meet you (in this case, preferably downhill, hehe ;)
    May the wind be ever at your back
    May the sun shine warm upon your face
    Until we meet again,
    may God hold you in the palm of His/Her hand

Geniet ervan!!!

Love you,

X

• 11 Mei 2014 - 11:41

Riep En Jeannette:

Heel veel succes en een heel goede reis!

xxx

• 11 Mei 2014 - 14:01

Bart B:

Effe nog gauw de winterbanden onder de fietsen en gaan...............gelukkig op weg naar het betere weer.
    Heel veel plezier en weinig pech gewenst !
    Mooie en goeie reis !

Bart B

• 11 Mei 2014 - 15:49

Corry En Mieke:

Lieve Marijke en Joop,

Wij wensen jullie een geweldige reis toe, vol energie, volop zon (gelukkig dat Zalando nog op tijd petjes heeft gebracht voor jullie, je zou zomaar een zonnesteek oplopen daar in Nederland). Wij reizen met jullie mee.

Heel veel plezier vergeet de fietspomp niet.

Liefs Mieke en Corry

• 12 Mei 2014 - 11:42

Teun Roos:

Het is zover. Jullie tweede fietstocht gaat een aanvang nemen. Ik weet hoe jullie je voelen, spannend. Ik wens je veel gezondheid en goed weet toe. Ik ga jullie volgen.

gr Teun Roos (Pegrimganger)

Tags: Rijnsburg

Joop en Marijke

Hallo allemaal. Wij gaan samen onze tweede grote fietstocht maken. De eerste was naar Santiago de Compostella. Deze reis was waanzinnig mooi en bijzonder. Hierdoor hebben we besloten een 2e pelgrimstocht te gaan maken en wel naar Rome. Ongeveer 2300 km via Nederland, Duitsland, Oostenrijk en Italië. We moeten over drie hoge alpenpassen en fietsen in Italië via Venetië, Florence, Assisi. We willen onze reis en onze avonturen via deze site met jullie delen. Veel leesplezier !!! NB: onze route staat beschreven op internet: Reitsma route naar Rome.

Actief sinds 28 April 2014