Bijna zover 2 - Reisverslag uit Rijnsburg, Nederland van Joop en Marijke - WaarBenJij.nu Bijna zover 2 - Reisverslag uit Rijnsburg, Nederland van Joop en Marijke - WaarBenJij.nu

Bijna zover 2

Door: Joop en Marijke

Blijf op de hoogte en volg Joop en Marijke

11 Mei 2014 | Nederland, Rijnsburg

Het is zondagochtend en heel slecht weer in Rijnsburg. De berichten voor morgen zien er ook niet zo best uit. Maar ja, de koelkast is leeg en ontdooit en er is niets meer in huis. We hebben een week achter de rug van inpakken en uitpakken en weer inpakken en uitpakken. Wat nemen we toch weer veel mee. Nog ff een Zalando pakketje dat binnenkomt en dat moet ook nog ff in de tas. We hebben besloten dat als het ff kan we morgenochtend toch gaan vertrekken. De wind is gunstig want die waait morgen uit het westen en met al die tassen op de fietsen pakken we maximale voor de wind.

We hebben al heel veel lieve sms en whatsapp berichten gekregen en merken dat jullie echt met ons meeleven.

DUIM VOOR ONS !!!!!!!!!

xxx

• 11 Mei 2014 - 10:40

Katinka:

Lieverds,

Een hele fijne vakantie!
    Veel fiets plezier met deze uitdaging!
    Trots op jullie. Dikke knuffel en duim voor beter weer liefs,
    Marco Katinka Mandy en Robin xxx

• 11 Mei 2014 - 10:46

Dirk:

Marijke en Joop. Heel veel succes op deze mooie tocht. De verhalen van andere liegen er niet om. Niet te veel kracht op het achterwiel dit jaar. Doe ze in Rome de groeten van ons.

• 11 Mei 2014 - 11:16

Jacqueline:

Lieve buurtjes geniet van deze reis ,We zullen goed voor de bonsai"s en de schildpadden zorgen.

xxx de buurtjes

• 11 Mei 2014 - 12:18

Martine:

hallo skatten,
    Heel veel plezier met jullie fietstocht naar rome!!
    kijk uit!
    En ik vind het leuk om jullie fietsverslagen in de gaten te houden en te lezen.
    Succes!!

• 11 Mei 2014 - 15:17

Peter:

Hi Marijke&Joop,
    Na gedegen voorbereidingen is het bijna zo ver. Een uitdagende fietstocht voor de boeg.
    Chech, check, dubbel check. Als je iet vergeten bent merk je dat onderweg vanzelf ;-)
    Nu nog hopen op een droge start. Dus allemaal de juiste goden aanbidden, kaarsjes branden etc.
    Heel veel succes, plezier en zo weinig mogelijk lekke banden!

• 11 Mei 2014 - 21:11

Cor:

Marijke en Joop,

Heel veel plezier en succes bij deze geweldige uitdaging.
    Ik hoop dat het een voorspoedige reis wordt en ook het weer mee zit.
    Kijk goed uit en heel terug.

Groeten,

Cor.

• 12 Mei 2014 - 08:14

Ton:

Marijke en Joop,

Veel succes en goed weer toegewenst op de fietstocht naar Rome.

• 13 Mei 2014 - 13:56

Fab:

Geniet van de ervaring. Dat pakken ze je nooi meer af. grtz fab

• 13 Mei 2014 - 16:02

Claudia :

Ontzettend veel plezier, een mooie, veilige reis met vooral goed weer!

• 13 Mei 2014 - 19:25

Danielle:

Wow, wat een stoere plannen, heel veel plezier en veel succes!

• 15 Mei 2014 - 16:48

Jeffry:

Heel veel plezier, veilige heen en terugreis en dat het vooral een mooie memorable reis mag worden. Heel veel succes.

• 24 Mei 2014 - 00:53

Mario:

Joop & Marijke,

Een onwijs gave tocht toegewenst. Nu is het mijn beurt om een beetje jaloers te zijn... ;-)

• 26 Mei 2014 - 20:56

Karin:

Hoi Marijke en Joop!
    Wat onwijs leuk om te lezen dat de tocht voorspoedig gaat (oke behalve de knie van Marijke).
    Ook de bijgevoegde foto's haha. Zie nu hele andere kanten van Joop. Heel veel succes met de tocht. Ik duim voor n lekker fietsweertje. 'k denk aan jullie. Lieve groetjes Karin.

Tags: Rijnsburg

Joop en Marijke

Hallo allemaal. Wij gaan samen onze tweede grote fietstocht maken. De eerste was naar Santiago de Compostella. Deze reis was waanzinnig mooi en bijzonder. Hierdoor hebben we besloten een 2e pelgrimstocht te gaan maken en wel naar Rome. Ongeveer 2300 km via Nederland, Duitsland, Oostenrijk en Italië. We moeten over drie hoge alpenpassen en fietsen in Italië via Venetië, Florence, Assisi. We willen onze reis en onze avonturen via deze site met jullie delen. Veel leesplezier !!! NB: onze route staat beschreven op internet: Reitsma route naar Rome.

Actief sinds 28 April 2014