Verzoekje - Reisverslag uit Rijnsburg, Nederland van Joop en Marijke - WaarBenJij.nu Verzoekje - Reisverslag uit Rijnsburg, Nederland van Joop en Marijke - WaarBenJij.nu

Verzoekje

Door: Joop en Marijke

Blijf op de hoogte en volg Joop en Marijke

11 Mei 2014 | Nederland, Rijnsburg

Lieve luitjes. Kort na ons eerste bericht kwamen jullie leuke en bemoedigende berichten al binnen. Ook stuurden jullie sms-jes en whatappjes. Top allemaal!
Toch willen we jullie vragen om uitsluitend op de reisblog te reageren. Dit om twee redenen. Ten eerste willen wij na deze reis van deze reisblog een boek laten maken en willen wij dus geen berichtjes missen. Ten tweede gaan onze gsm's voornamelijk op UIT.
In Duitsland/ Oostenrijk en Italië hebben we geen internet op onze telefoons.
Dank alvast.

SNIK: het regent nog steeds.

• 11 Mei 2014 - 15:20

Peter:

We moeten natuurlijk wel zorgen dat het boekwerk aan het einde van de tocht heel dik gaat worden van al deze berichten :-)

• 11 Mei 2014 - 15:33

Guus:

Hele goede reis gewenst. Geniet ervan en kom behouden thuis.
    Groetjes Guus en Conny Kopijn

• 11 Mei 2014 - 16:59

Hans:

Romeo delta ;-)

• 11 Mei 2014 - 19:48

Arrie En Neline:

Joop en Marijke succes met de reis en denk aan mij dan schijnt de zon altijd en voel je de wind en regen niet.

Gr Arrie.

• 11 Mei 2014 - 21:28

Eva:

Zo spannend....hoop dat jullie een beetje slapen vannacht...
    sterkte met fietsen; op naar ' the calm after the storm'; laten we hopen dat dat morgen is.....
    liefs en plezier
    E&L

• 11 Mei 2014 - 23:05

Dirk:

Jullie laatste nachtje in eigen bed en straks in je tentje. En wat de regen betreft, het meeste valt er naast. Goede reis.

Dirk

• 11 Mei 2014 - 23:58

Petrina:

Het gezegde 'even een andere wind in de neus' gaat voor jullie zeker tellen. Neus in de lucht en draaien met de benen. Ik vind het een geweldige onderneming. Heel veel succes en plezier, samen weer een avontuur tegemoet. We gaan jullie zeker volgen. Dikke knuffel Petrina en Henny

• 12 Mei 2014 - 08:50

Dirk:

Wat een kl.. weer moeten jullie gedacht hebben toen je vanmorgen wakker werd. Ik hoop dat het weer snel beter wordt en dat jullie echt mogen genieten van deze wel verdiende tocht.

Dirk en de meiden

• 12 Mei 2014 - 09:50

Ronald:

Hallo Marijke en Joop,
    Ik wens jullie een hele goede reis en dat de bandjes heel blijven...
    Heeft Joop nog een plekkie kunnen vinden voor zijn badeendje? :-) :-) :-)

Ronald

• 12 Mei 2014 - 12:36

Marinka:

Hoi Marijke en husband,

heel veel succes !
    geniet er van

• 12 Mei 2014 - 13:32

Marcel :

Heel veel plezier en goede reis. Gmail adres doet het gewoon hoor! Mooie trip.

• 12 Mei 2014 - 16:33

A3:

Beste Joop en Marijke,

Vanuit Alphen aan den Rijn wens ik jullie fijne tocht toe waarin je de komende weken best moreel kan uitpakken.
    Steun elkaar waar kan (ook als het slecht weer is en het niet alleen water maar misschien ook lekke banden regent).
    Ik volg jullie verhalen en wellicht kan ik af en toe aan jullie morele woorden laten lezen.

Veel plezier, voorspoed en goede momenten in de komende weken.

Tot mailens

Met vriendelijke groeten,

A3 Wensveen

• 12 Mei 2014 - 17:19

Menno:

Hoi zwoegers.

Jullie tocht doet me denken aan het boek: "De filosofie van de heuvel" van Ilja Pfeijffer.
    Daarin stond onder meer: "Fietsen naar Rome is niet moeilijk als je niet naar Rome fietst."
    Zo zal het elke dag zijn vanaf hier. Regen? Wind? Bergje op? > Valt voor ons wel mee! :)
    Een tip voor beiden nog vanuit de luie stoel: "Blijven draaien!"
    Fijne reis samen!
    Menno

• 12 Mei 2014 - 18:43

Bert:

Marijke & Joop!
    Veel mooie en veilige km's, geniet ervan en heeeeeeel veel succes!
    Bert

• 13 Mei 2014 - 09:31

Ranseldinges:

Beste Joop en Marijke
    Vanuit het Leiderdorpse wensen wij jullie een topreis met weinig ongemak en vooral veel plezier :-)

Pieter & Daan & Hans & Helen & Pauline

• 13 Mei 2014 - 10:27

Marcel:

Hee Joop en Marijke,
    Top wat jullie nu ondernemen. In die zin ben ik jaloers op jullie. Mijn Tineke ziet het op zic ook wel zitten, maar heeft nog niet het vertrouwen datb mijn afdalingen beter gaan nu ik een fietsbril op sterkte heb. Terwijl je zo'n vrachtwagentje oook wel zonder bril ziet...
    Jullie in ieder geval lekker genieten. Het w eer lijkt met de dag beter te worden. Ik ben benieuwd naar het volgende reisverslag.
    Groet,
    Marcel

• 13 Mei 2014 - 19:13

Alfred:

De buien hebben jullie inmiddels achter je gelaten. Wind nog strak in de rug. Vermoedelijk nederland net verlaten. Veel mooie en velige kilometers en ik hoop voor jullie lek vrij. Succes
    Alfred en Dina

• 14 Mei 2014 - 09:11

Tanneke:

Hey Joop en Marijke,

Jullie zijn al een paar dagen onderweg....ben nu al zo benieuwd naar de verhalen en belevenissen!! Geniet van de waanzinnige reis en elkaar en wees voorzichtig die vele kilometers!

Groetjes Tanneke

• 14 Mei 2014 - 16:00

Diana De Best:

Hallo Joop en Marijke,
    Jullie trip is al een paar dagen bezig en hopelijk zijn de eerste kilometers meegevallen en was het weer een " fietsweertje". Heel veel succes en geniet van ervan xxx

• 21 Mei 2014 - 18:12

Peer Crumb:

Hey een prachtige trip zover te zien en respect, op de fiets doe ik het jullie niet na. Ik ga vanaf vandaag deze blog bijhouden en zien hoe het jullie vergaat. Groet B00.

Joop en Marijke

Hallo allemaal. Wij gaan samen onze tweede grote fietstocht maken. De eerste was naar Santiago de Compostella. Deze reis was waanzinnig mooi en bijzonder. Hierdoor hebben we besloten een 2e pelgrimstocht te gaan maken en wel naar Rome. Ongeveer 2300 km via Nederland, Duitsland, Oostenrijk en Italië. We moeten over drie hoge alpenpassen en fietsen in Italië via Venetië, Florence, Assisi. We willen onze reis en onze avonturen via deze site met jullie delen. Veel leesplezier !!! NB: onze route staat beschreven op internet: Reitsma route naar Rome.

Actief sinds 28 April 2014